محل تبلیغات شما
شمارهمرحلهتوضیحپرسونا1پرسونا2
1تعیین دغدغه هادغدغه های امنیتی ،دشواری فریندهای خرید و یا مرجوعی کالا، عدم اطمینان و دسترسی بلند مدت بهمحصول یا خدمت ،تعیین شود.در صورت راضی نبودن از محصول آیاپس از خرید اینترنتی میتوانم کالا کنم؟ 
2رفتار خرید در گذشتهمیزبان خرید مشتری (خرید آنی،یک باره،مستمر،دائمی،خواهان تخفیف،.)  
3

محیط پیرامونی،

شامل

محیط،فیزیکی،

اجتماعی و فناورانه

نحوه استفاده از فناوری و برنامه کاربردی به وسیله پرسونا در خانه،محل کار،تلفن همراه و رایانه قابل حمل،تبلت و. محیط فیزیکی(آرام،شلوغ،پرسرو صدا) جهت تعیین تصویری کامل از چگونگی تعامل پرسونا با تارنما  
4بیان نقل و قول کلیدییک نقل وقول که جمع بندی می کند چه چیزی برای پرسونا بیشترین اهمیت را دارد.  
5اختصاص یک تصویر به پرسونابرای واقعی جلوه کردن پرسونا برای تیم کاروکسب با تمرکز بر یک مشتری اصلی برای بازاریابی و توسعه اثربخش محصول به پرسونا تصویر اختصاص دهید.  

 

حذف لایک از اینستاگرام

گام سی پنجم ایده من{کیف دستی چرم و نمد}

گام بیستم و ششم ایده من{کیف دستی چرم و نمد}

پرسونا ,محصول ,نقل ,یک ,مشتری ,تصویر ,چه چیزی ,چیزی برای ,برای پرسونا ,کند چه ,می کند

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها