_مدیریت فروشگاه و تعیین راهکاری های آتی،سازمندهی ساده تری دارد.
_هزینه راه اندازی فروشگاه الکتریکی بسیار بهتر از فروشگاه های فیزیکی است.
_مشتریان منحصر به یک منطقه یا کشور خاص نیستند و محیط فروشگاه بامرزهای جغرافیایی محدود در ارتباط است و میتواند به همه جا اراده دهد.
_فروشگاه ها قادر خواهند بود مشتریان خود را بر اساس سلیقه،علاقه و انتخاب های ایشان شناسایی کرده. انها را در انتخاب کالای مورد نظر خود راهنمایی کنند.
_رقابت برای جذب مشتری سبب ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات بهتر و بیشتر میشود و با این کار باعث سود بیشتر محصول میشود.
فروشگاه ,های ,مشتریان ,میشود ,رقابت ,راهنمایی ,نظر خود ,خود راهنمایی ,مورد نظر ,کالای مورد ,انتخاب کالای
درباره این سایت